Aanpak
Missie en Visie
De basis voor succes is je eigen missie en visie.
Als Ondernemer ben je bijzonder. Je kiest je eigen weg voor eigen rekening en risico. Je hebt je eigen visie en missie die passen bij jouw als mens en ondernemer en bij jouw bedrijf.
Nieuwe kansen
Vanuit je visie en missie kun je nieuwe kansen zoeken en creeeren.
Meten is weten
Klopt jouw visie en missie met hoe je medewerkers, klanten, gasten, partners en leveranciers je bedrijf zien? Waar doen we het goed en waar kan het (nog) beter?
Positionering
Goede positionering maakt duidelijk waar je voor staat.
Door jouw visie en missie duidelijk maken voor iedereen trek je niet alleen de juiste gasten en klanten aan, maar ook de juiste medewerkers.
Communicatieplan
We maken een strategie voor alle communicatie. Die verwerken we in een slim communicatieplan.
Online en offline beleving
Horeca en Retail hebben als sterke troef de beleving in de winkel of horecabedijf. De online content is het begin van die beleving en wekt verwachtingen die offline waargemaakt moeten worden. Doen we dat goed of kan het (nog) beter?
Een sterk team
Je team bepaalt de beleving.
Je team brengt je visie overtuigend over naar je klanten en gasten. Gaat dat goed, of kan het beter?
Teamplan
Met een planmatige aanpak zorgen we dat je medewerkers een sterk team worden.
Begeleiding en bemiddeling
Functioneert niet iederen helemaal zoals je zou willen, dan kan persoonlijke begeleiding van de betreffende medwerkers een oplossing bieden.